mandag 19. desember 2011

Oppsummering av faget


Jeg syntes at det å jobbe med faget Foto har vært en kjekk opplevelse. Jeg har lært mye om fotografering, som jeg tror jeg kommer til å få brukt for i fremtiden. Fotografering er en av mine interesser og jeg har likt å få utfordringene faget har bydd på. I løpet av denne perioden har jeg lært mulige fotograferingsmetoder og jeg har lært hva jeg skal se etter og tenke på når jeg fotograferer.

Å bruke blogg når vi skal vurderes er noe jeg liker. Det er en ny og annerledes måte å levere inn ferdige prosjekter, og det er lettere og mer oversiktelig. Når du bruker blogg kan du se hvordan andre medelever har jobbet, og du kan hente inspirasjon fra de. Jeg har lært nye ting innenfor blogger, som jeg ikke viste fra før. Dette har hjulpet meg når det kommer til min private blogg.

Arbeidsmetodene i faget har vært greie. Det å ha en økt der vi fotografer og en økt der vi skriver har fungert for meg. Dette fungerer bedre enn viss vi for eksempel skulle fotografert alle timene, og hatt en dag der vi skrev alle innleggene. Jeg likte de timene vi var i fotostudio, siden det ga litt variasjon fra de andre gangene.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar